Assalamualaikum sahabat2 sekalian, jom kita join benda ni, halal insya-Allah, hanya mengedarkan iklan, kita dapat rm0.20 - 0.40 setiap klik.

Ada pembaca website KalePena.com yang tanya kepada saya melalui email, tentang bagaimana nak buat duit di internet tanpa perlukan modal? Sebenarnya ada banyak cara, salah satu dengan memasang iklan di blog dan sebagainya. Walaupun tak banyak tapi oklah buat beli gula-gula seposen dua posen. Mungkin ramai yang dah kena tipu dengan program-program merapu kat internet, yang menjanjikan untung lumayan tapi bohong, biasalah tu.

Hari ni saya nak kongsi dengan korang salah satu cara buat duit yang baru sahaja saya dapat (benda ni dah lama kot tapi saya baru tahu haha). Jangan risau, sebab syarikat ni memang betul-betul bayar. Korang yang selalu online kat facebook dan twitter, memang digalakkan sangat untuk join program ni. Sahabat blogger pun boleh gak join.

Pernah tak nampak gambar burung comel kat bawah ni? Inilah program yang dimaksudkan tu nama dia pun comel ChurpChurp. Korang hanya perlu daftar untuk membuka akaun, kemudian ikut arahan dalam tu (explorelah sendiri). Macam-macam kempen beserta hadiah (duit) yang disediakan. Korang akan dapat satu link unik, bila orang klik, satu klik dapat Rm 0.20 (bergantung kepada terma dan syarat) dan sebagainya.



Korang paham ke apa yang saya tulis panjang-panjang kat atas tu? Tak payah pening-pening kalau tak paham, apa-apa hal daftar dulu kat sini, sila klik [Churpchurp] Lepas tu korang boleh baca sendiri dan pahamkan, semua ada di terangkan dalam tu.

Tazkirah pun tazkirah gak, bila ada peluang buat duit sikit-sikit macam ni saya share dengan korang. Inilah saja tanda penghargaan yang saya boleh bagi kat korang yang setia menyokong Blog Dakwah ni setiap hari. Lain kali kalau ada lagi peluang buat duit cara lain, saya akan kongsi lagi. Sekian.

Categories:

Leave a Reply