- KIRIMAN INI DIPADAM KERANA ISI KATA-KATANYA TERLALU EKSTREM SEHINGGA WUJUD KOMEN YANG MAMPU MENGGUGAT KETENTERAMAN NEGARA, HARAP MAKLUM TERIMA KASIH -

Seprti post sebelum ini, siapa lambat baca, maka melepaslah. Dibawah ini ada sedikit kesan tinggalan, bacalah sesiapa yang lewat baca ya =) 

Inilah rentetan hidup saya, tapi tidak mengapa jika saya melana menjalankan tugas hidup saya kerana yang penting dari ini adalah belajar dan bukanlah mereka yang main-main saya dahulukan.

Itu semua kenangan saya masa saya belajar disini, belajar ilmu agama - usuluddin di Yarmouk University dan belajar Ilmu Serius di Catatan Perjalanan yang saya rasa ia satu pengalaman yang cukup berharga. Terima kasih kepada semua yang memberikan saya pengalaman ini. Cukup ia dari pengajaan dan pengalaman kecil atau besar, saya amat menghargainya. =)

Categories:

2 Responses so far.

  1. jodoh itu urusan Allah...
    Dia berhak entukan siapa jodoh kita...
    berdoalah moga dikurniakan teman hidup yang baik...
    huhu,,,tu pesanan untuk diri sy sendiri gak..

  2. eifa says:

    semenjak 2 menjak ni,asyik tulis sal cinta & jodoh..baguslah..boleh aku belajar dari pengalaman sahabatku yg seorang nih...hehehe..terima kasih ye...'belajar dari pengalaman'...

Leave a Reply